Friday, October 4, 2013

Mereka Mewakili PERKASA, Ayuh Kita Sokong



Sebagai mewakili rakan-rakan AJK Wirawati, saya Marini Nasution selaku Ketua Wirawati Perkasa Malaysia, amat berbesar hati mengajak rakan-rakan Perkasa dan perwakilan-perwakilan Umno di luar sana, tak kira di mana berada untuk memberi sokongan dan undi buat rakan-rakan Perkasa yang bertanding untuk Kepimpinan Umno Malaysia pada 12&19 October 2013 ini.

Antaranya Naib Presiden kami Dr Zubir (No 55), bertanding untuk Majlis Kepimpinan Tertinggi (MKT). AJK Umno Bahagian Bentong ini sangat lantang berjuang melalui Perkasa untuk memperhebatkan ekonomi Melayu. 

Kesungguhan beliau telah diberi pengiktirafan dan kepercayaan oleh PM untuk menerajui Amanah Ikhtiar Malaysia (AIM) sebagai Pengerusi yg baru berkuatkuasa 1 Oktober 2013. AIM ialah sebuah organisasi kerajaan untuk membantu orang-orang Miskin yang mendapat tambahan dana 300juta baru-baru ini. 

Turut bertanding adalah Naib Ketua Wira Malaysia, Ba'am Al-Assad (No 54) dan Zukhairi Md Osman (No 60) Ketua Wira Wilayah Persekutuan untuk Exco Pemuda Umno dan AJK Wirawati, Mimie Harianie (No 11) dan June Artisha (No 06) untuk Exco Puteri Umno. 

Setinggi gunung harapan kami untuk melihat mereka terpilih dalam Kepimpinan Umno Malaysia untuk sesi 2013-2016. Mereka bukan saja giat membela Melayu melalui Umno, tetapi juga bersemangat waja berjuang dalam Perkasa. Tekadkan minda dan bulatkan hati, undilah mereka!


 





No comments:

Post a Comment