Monday, April 23, 2012

TIBAI vs 'CIBAI' ?

Majlis Pelancaran TIBAI (Tolak Individu Bernama Anuar Ibrahim) yang telah dilancarkan pada 21hb April 2012, bertempat di Kelab Sultan Sulaiman mendapat sambutan yang sungguh hebat daripada pelbagai lapisan kaum. Lebih 3000 yang hadir menyertai perhimpunan tersebut. TIBAI di ketuai oleh Murshidul Am Zahid Mat Arip dan barisan Majlis Syura terdiri bekas pemimpin PKR yg telah menolak kepimpinan DSAI.

TIBAI di tubuhkan bukan untuk mengaibkan sesiapa tetapi hanyalah untuk berkongsi dengan semua lapisan masyarakat siapakah insan sebenar yang bernama DSAI yang memang terkenal dengan kepandaian 'putar belit alam' nya. Apa yang bakal di bongkarkan adalah sifat sebenar seorang manusia yg bernama Anwar, yg sebenarnya bukanlah sebaik malaikat seperti lakonan hebat yang ditonjolkan malahan perilaku sebenar yg hanya bertopengkan kepuraan semata-mata.

Apapun sebab atau alasan tertubuhnya TIBAI, yang lebih penting TIBAI bukanlah 'CIBAI'. Walaupun bunyinya agak sama namun maknanya jauh berbeza..mana satu yang anda suka ??

No comments:

Post a Comment